Φωτογραφίες που θα μπορούσαν να είχαν παρθεί οπουδήποτε

Φωτογραφισα μια αράχνη στο εσωτερικό ενός ερειπωμένου σπιτιού – καλλωπιστικό σπαράγγι νομιζω η πλουμιστο σπαράγγι που ομορφαίνει μοναχο του το χώρο που δεν πρεπει να ηταν κήπος αλλά εσωτερικό δωματίου. Ίσως ξέμεινε απο κάποια γλάστρα που ηταν εκεί όσο ζούσαν οι ένοικοι.

Μια κλεφτή ματια σε μια παρτίδα χαρτιά ανάμεσα σε απλωμένα ρούχα και ενδιάμεσα δυο πανέμορφα ζωγραφισμένα κόκκινα ρόδα.

Η κρίνα; αυτά παντα σύμβολα αντιμαχομένων παρατάξεων…

Φωτογραφίες που βρίσκω στις πίσω σελίδες του μπακάπ, κάποιες χωρίς να το έχω ζητήσει η μηχανή τις έχει επεξεργαστεί, μπορώ αν θέλω να δω την αρχική. Αυτό που κατά βάθος θέλει (η μηχανή)  είναι να ταυτιστώ μαζί της, να δείξω για δικά μου αυτά που μου προτείνει. Και τι θα πει δικά μου; αυτά που είναι με άλλο φίλτρο. Δεν θυμάμαι πια τα αρχικά χρώματα.

Οι φωτογραφίες μου τόσο πολύ μοιάζουν μεταξύ τους. Θα μπορούσαν να είχαν παρθεί οπουδήποτε. Ωστόσο αυτές θυμάμαι είναι από την Καλαμάτα τον Νοέμβρη του 2014.

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

